Grąžinimo sąlygos

Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu (Daiktų keitimas ir grąžinimas) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 7 (septynias) dienas nuo prekių pristatymo ar atsiėmimo dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.

Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes ir atgauti sumokėtus pinigus šiais atvejais:

  1. Prekės turi šiuos nurodytus ar kitus vizualiai matomus kokybės defektus (kenkėjų užkratas, surūgimas, supuvimas, pelėsis, pašaliniai objektai, pažeista pirminė pakuotė);
  2. Pristatytų prekių galiojimo terminas yra mažesnis negu 30 kalendorinių dienų;
  3. Pirkėjas neturi teisės grąžinti prekių ir atgauti pinigus tuo atveju, jeigu prekės neatitiko kitų negu šių taisyklių 1 punkte nurodytų kokybės defektų: skonis, kvapas, spalva, kadangi tai nėra produkto kokybę apibrėžiantys atributai.

Tinkamos kokybės maisto prekės nekeičiamos ir negrąžinamos.

Grąžinimo sąlygos

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • prekė turi būti Jūsų nesugadinta;
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Jūsų gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

Mes turime teisę nepriimti Jūsų grąžinamų prekių, jeigu nesilaikote nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą per 7 darbo dienas.

Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Galime priimti grąžinamas prekes per Omniva paštomatą, naudojantis flipo.lt sistema, kaina - €2.00 (šią sumą išskaičiuosime iš grąžinamos sumos už prekes).

Jeigu užsakytos prekės grįžo atgal (buvo neatsiimtos iš paštomato per nurodytą laiką, arba buvo atsisakyta jas priimti iš kurjerio), pasiliekame teisę nekompensuoti pristatymo mokesčio, arba pritaikyti grąžinimo mokestį iki €4.00 (priklausomai nuo siuntimo būdo), net jeigu užsakymui pirkimo metu buvo pritaikytas nemokamas siuntimas.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, laikantis atitinkamų LR teisės aktų nuostatų.